Make your own free website on Tripod.com

Dari Peminat untuk Peminat ....
Sarikal - Bandar Baru Bangi <04.04.2002>

Asalamualaikum ... saya setuju dengan kata-kata D-08 ngan seladang kl....pergi nonton bola kat stadium... penat ajerrr.. datang siap wak anak, bini lepas tu bile pemain main kurang elok atau missing kick..mulalerrr ngutuk abis gilerr...aku nak ajer bawak but bola ke...sarung tangan keeper ke...jersey bola kerrr...bukan aper...standby..lain kali kalau ader yob-yob kerrr atau yong-yong kerrr....bapak-bapak atau ibu-ibu yang ngutuk lagi sebelah aku...aku bagi mike semua suruh main masatu jugak...bior engkorang terkejut giler...masa tu...mau merah padam muke...depan penonton lain...patut datang stadium bagi semangat sakan...jangan jadi SEMANGAT YANG HILANG...(XPDC) bile kena sebiji....atau missing shoot...kalau datang nak ngutuk-ngutuk...baik tak payah datang...habiskan duit ajer...kiter yob/yong/bapak/ibu-ibu,adik....adik datang nak bagi sokongan moral...biar bolasepak negeri kite maju...kalau BOLASEPAK M'SIA tak leh maju...kita majukan bolasepak negeri kita...setiap sokongan anda adalah sumber inspirasi pemain-pemain...ingat senang ke nak main cantikkkkkkkk punye stail BRAZIL...bukan senang yob....bukan senang...kalau anda main bola anda tahu betapa susahnya nak main .......saya harap pemain-pemain PERAK tidak terkilan dengan kata-kata yang ngak enak semasa anda bermain.....KUAT SEMANGAT ANDA...aku tetap nyokong sampai bebile....dulu PERAK....KINI PERAK....SAMPAE CUCU-CICIT PUN TETAP PERAK....

sambung lagi yob....sebab arie tu tak habis lagi bagi pendapat...Kita ambil contoh Pasukan Kelab MANCHASTER UNITED...tengoklah sendiri sokongan peminat fanatik mereka...tak bagus main pun stadium tetap penuh....pass tu pakai baju colour sama jerr ...mudah-mudahan peminat-peminat PERAK pun tak hari ini, esok....lusa atau tulat...

...kalau bolehlah kan pakailah baju WARNA KUNING...CAM MAIN FINAL... jangan simpan baju bila tengok perlawanan di stadium... kiterr jangan ikut cam penyokong selangor...marahkan pemain dan pengurusan...bendera negeri sanggup dibakar...alangkah malunya..sebab seorang punya pasal semua orang kat Malaysia tahu....bab cerita nyokong yang jitu...saya bukan nak cerita diri sendiri...hanya untuk kita kongsi bersama-sama peminat lain yang terbaca atau mahu membaca...teman..tak pernah minta apa... pemain tak tahu... apalagi pengurusan tak tahu... teman acapkali datang ke IPOH seorang diri dari Bandar Baru Bangi,Selangor, semata-mata nyokong pasukan PERAK....bayang ler yob/yong...berapa kos pergi dan balik minyak kereta dan tol,tiket + makan sekali....semua tak kira semata-mata nak nyokong pasukan kesayangan...maklumlah kat negeri orang.. mana ader rakan-rakan yang betul-betul nak pergi IPOH.... bila ajak tau-taulah bab kos (pitis) wang...wang...wang...masa tengah jalan raye...ngantuk lepak jab..sambung lagi... time balik ke K.L puler...tersenggok-senggok mater bawa kereta..bahaya menunggu didepan mater....alhamdulillah sampe sekarang selamat dan bernyawa lagi....dan syukur sekarang KELAB PEMINAT KL/SGR telah ditubuhkan...lagi sakan gilerrr pergi nonton...bayang yob..untung kalau tinggal kat IPOH dan kawasan berhampiran dengan BANDAR IPOH .Pernah juge..teman bawa anak bini teman...sebab bini pun orang PERAK juge...bukan mahu apa...bukan ada imbuhan yang diberi....cuma kita mahu PERAK menang..4ever and ever. SOKONGAN PEMINATLAH akan menambahkan lagi semangat player untuk main sebaik mungkin.....so...sokonglah walaupun kita tewas..sebab kita hanya merancang..yang menentukan menang @ kalah adalah ALLAH YANG MAHA BERKUASA...WALLAHHUALAM....
Coretan : Sarikal (Bandar Baru Bangi) Dipetik dari Forum "yob4ever"